Biken 04 december 2011

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Biken 04 december 2011

Bericht door Rasmussen » 03-12-2011 19:32

Ras wil morgen nog wel een rondje dikke banden doen. Helaas staat er morgen een West-/Zuidwestenwind kracht 4 en da's alleen met de wind in de rug prettig. Wat mij betreft is een rondje verhard via Donkerbroek een optie. Voorstel startplaats brug Kloosterveen en starttijd 10:00 uur. Ik ben benieuwd of Bullrider (handtasje svp thuislaten Annie :wink: ) en Bokito (a.k.a. "Mr. Smooth moves" :wink: ) hun roes inmiddels hebben uitgeslapen...
Ik ga nu op visite en check het forum nog ff rond 23:00 uur.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 03-12-2011 22:41

Yo bro. Mr. Smooth moves... :wink: Ik vind em leuk. Ik vond het erg gezellig, heb me inderdaad behoorlijk laten gaan en had vanmorgen ouderwets koppijn. Na 2 paracetamolletjes werden de moves weer wat smoother. Goed intitiatief van Ras om naar de Dijk te gaan !!
Bij goed weer ben ik morgen ook weer van de partij. Voorstel akkoord. Graag nog wel even morgenvroeg het forum checken. Gr bokito

bullrider
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-08-2010 14:41

Bericht door bullrider » 03-12-2011 23:23

Ben weer helemaal toppie en dat tasje heb ik verpatst. Ras je bent wel erg optimistisch over de windkracht en de hoek van de wind. Het KNMI heeft het over windkracht 5 pal uit het westen. Dus minimaal 30 kilometer met de snuit in de wind. Dat trekt dit oude lyf niet...... De laatste tyd niet echt constant de fiets de sporen gegeven. Dus ik zou het spreekwoordelyke blok aan jully been zyn.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 04-12-2011 17:09

Na een paar dagen van uit eten, bier drinken, chinees happen en bier drinken was het goed om weer op te bike plaats te nemen. Ik wil er niet te lang bij stilstaan maar Ras was te laat. Kwam doodleuk om 10 over 10 aanzetten :wink: Op zich jammer maar verder was hij goed gezelschap voor een gesprek op niveau voorzover de wind ons dat toeliet. In de buurt van Donkerbroek een vieze hagel/regenbui in combinatie met een Windkracht 4. Lekker hoor. Ook vanaf Norg hadden we met deze wind te stellen. Al met al een 65km.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-12-2011 18:46

Inderdaad niet te lang bij stilstaan dat Ras te laat (10:06) was, maar niet nadat hij had geprobeerd om Bokito mobiel te voorzien van "the expected time of arrival" (10:10). In dat licht bezien was Ras dus eigenlijk te vroeg :wink: .
Vanochtend was het niet helemaal Ras zijn weertype en aangezien er vanwege de natte ondergrond niet kop over kop werd gefietst pakten zowel Bokito als Ras de wind vol op het snuitje. "De Duwende Hand Van" werd slechts 1 keer onderin de rug :shock: gevoeld tussen Haulerwijk en Een. Voor de rest trok "De Hand Van" de gehele rit aan het zadel en wellicht nog ergens anders aan met Zijn andere hand... :wink:
Twee grote plussen: Het gezelschap was OK en Ras heeft achteraf geen stramme knibbels meer gehad.
Cijfers: 75,76 dst, 27,41 avs, 40,5 ms, 154 ahb, 178 mhb en 2073 Kcal.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-12-2011 18:57

bullrider schreef:Ben weer helemaal toppie en dat tasje heb ik verpatst. Dat trekt dit oude lyf niet...... De laatste tyd niet echt constant de fiets de sporen gegeven. Dus ik zou het spreekwoordelyke blok aan jully been zyn.
Goed dat je afscheid hebt genomen van het tasje want het stond je niet...
Juist wanneer je weer helemaal toppie bent had ik je aan de start verwacht Annie :wink: . We hebben je nooit ervaren als een blok aan ons been en om dat zo te houden zou ik zeggen: vort met de gyt :arrow: .

NB Volgens mij ben je toe aan een nieuw toetsenbord :lol:
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

bullrider
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-08-2010 14:41

Bericht door bullrider » 04-12-2011 20:59

Het is al moeilijk genoeg om op een telefoon een tekst te typen. Je moet dus af en toe wat improviseren. Bovendien staat het wel interessant toch?

Maar om de taalpuristen onder ons tevreden te stellen zal ik de volgende posts gewoon op een ouderwetse computer tikken.

Voor wat betreft mijn afwezigheid hoef ik alleen maar naar jullie gemiddelde snelheid te kijken om te concluderen dat ik er verstandig aan heb gedaan uit te slapen. Het had mij een gemiddelde hartslag van 180 + opgeleverd en was het uiteindelijk uitgedraaid op een extra bermtoerist.

Tot slot heren: RESPECT voor jullie prestatie!

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 04-12-2011 21:15

Goed punt. Geen enkele framelicker vormt een blok aan het been. Het tempo wat aanpassen is nooit een probleem geweest. Met een handtas fietsen wordt inderdaad minder gewaardeerd... :D

Plaats reactie