Biken 12 november 2011

Plaats reactie
bullrider
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-08-2010 14:41

Biken 12 november 2011

Bericht door bullrider » 12-11-2011 21:37

Vanavond een rondje van ongeveer 20 km gefietst met het lampionnetje van Ras. Vooral als de omgeving echt donker is merk je dat het apparaatje aardig wat licht geeft. Zolang je op de fietspaden blijft is het goed te doen. In het terrein is het denk ik net iets te weinig. Het is dus wel een oplossing om ook in de donkere maanden wat extra kilometers te maken.
Ras: hoe is het met de knie?

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 12-11-2011 21:59

Single tracks rijden raad ik sowieso in het donker niemand aan (zeker niet wanneer je alleen bent). Brede onverharde paden zou ik met deze lampion wel durven fietsen. Het nadeel van kunstlicht is dat oneffenheden minder goed zichtbaar zijn dus dat betekent op sommige paden gewoon de snelheid wat aanpassen.
Ras zijn poot en hand gaan weer de goede kant op. Morgen wil ik zonder snelheidselement een stukkie ATB-en (indien in- en uitklikken lukt). Vanwege het ontbreken van een snelheidselement en het gegeven dat ik me de mogelijkheid wil voorbehouden om rechtsomkeert te maken op het moment dat ik dat wil/moet ga ik deze keer morgenmiddag alleen een rondje doen. Volgende week :?: hoop ik weer beschikbaar te zijn voor een groepssessie op snelheid.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

bullrider
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-08-2010 14:41

Bericht door bullrider » 12-11-2011 23:08

Een juiste beslissing. Zeker bij een groepssessie moet veiligheid altyd voorop staan, anders loop je zomaar wat op :D . Voorzichtig aan. Zie je maandag op " the green".

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 13-11-2011 20:07

Vanmorgen rond 09:00 gestart op de racert in winterse outfit en een krant voor de borst en ietwat vaseline op de snavel. Ouderwets maar functioneel. Omdat ik zonder vrienden fietste de mp3 maar eens opgestart. Voor de verkeerveiligheid geen aanrader maar het fietst wel lekker. Via Norgervaart-Zeyen-ri Eelde-Peize-Hoornse Meer (bammetje)- Haren-Glimmen-de Punt-Vries (bammetje)-Assen-Smilde. Oftewel 75km. Vrij rustig gefietst want morgenavond moet ik weer de baan in met competitie badminton. Ahb 149, mhb 168, Kcal 2486. Succes op the green morrege!

Plaats reactie