Biken 13-12-2009

Plaats reactie
Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Biken 13-12-2009

Bericht door Bokito » 13-12-2009 20:30

Vanmorgen nog even een rondje gedaan: 58.25 km (Hooghalen, Amen, Rolde (langs bunker Ras), Balloo, Loon, Vries, Peest, Norgervaart, Smilde. Bloody cold, maar met een prettig zonnetje en een droog wegdek goed te doen.
Nu zal ik nog even het topic techniek bekijken...

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 13-12-2009 20:52

Jij hebt in ieder geval nog gefietst, ik heb alleen fietsen gekeken dit weekend :wink: . Gisteren was mijn atb pas in de 2e helft van de middag weer terug bij E. te B. en kwam fietsen er dus niet meer van. Het resultaat mag er zijn en dus past het hier na een klacht over E. ook om een compliment te maken over de wijze waarop de "problematiek" is opgelost. Indien ik jullie niet vertel waar de beschadiging heeft gezeten dan weet je het niet te vinden en dat is voor mij goed genoeg. In drie seizoenen ben ik qua zithouding en vertrouwen toch wel 1 geworden met m'n Bulls zo merkte ik na vorige week op de leenbike.
Terwijl ik in spanning zat af te wachten tot de Bulls naar binnen werd gerold werd me nogmaals toegezegd dat ik indien ik niet tevreden zou zijn over het resultaat ik een nieuwe bike zou mogen uitzoeken voor de nieuwprijs die ik destijds voor de Bulls heb betaald. Daarbij had ik keuzevrijheid in merk, werd er niet geneuzeld over afschrijving en indien de nieuwe bike een beetje duurder zou uitvallen dan was dat geen punt. Indien het verschil aanzienlijk groter zou zijn dan zou ik het verschil hebben moeten bijbetalen. Gelukkig was een nieuwe ATB niet aan de orde en zo kon ik verder met het oorspronkelijke plan waarover meer onder het topic "Techniek". Kortom een pluim over de wijze waarop E. met dit ongelukje is omgegaan.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie