Biken 22 november 2009

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Biken 22 november 2009

Bericht door Rasmussen » 21-11-2009 17:11

Heren, ATB-en zit er voor mij niet in morgen :x . Gisteren naar vriend E. te B. geweest met de bike ivm enig speling in het bracket. Nieuwe lagers gemonteerd a € 50,-- :shock:. In een paar maanden tijd is er voor € 170,--aan nieuw XT materiaal op de bike gekomen maar sindsdien heeft 'ie nooit weer zo gereden als met het originele Deore spul :twisted: .
Vandaag heb ik de wielen weer gemonteerd, derailleurwieltjes en ketting gesmeerd en de jawel, de kettting ratelt weer over de cassette en/of schakelt automatisch. Onderhand ben ik zo flauw van dit geneuzel dat ik er stevig over denk om de ATB in te ruilen op een Idworx met Rohloff en de racer nog maar een paar jaar te houden. Maandag ga ik bellen met E. en wil ik de bike niet eerder terug dan dat 'ie 100% is. Uiteraard zonder kosten!
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 21-11-2009 21:35

Da's niet lachen; materiaalpech. Inruilen moet toch niet nodig zijn. Vriend E moet toch in staat zijn om de Bulls als een klokje te laten lopen met dit materiaal.
Ik ga morgenvroeg eerste handbal kijken bij bokita jr. Als het weer OK is pak ik aansluitend nog een rondje. Kan nu nog geen tijd plannen.
Groetn !

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 21-11-2009 23:39

Je hebt op zich helemaal geliek Bokito. En je weet dat ik normaliter een redelijk geduldig type ben maar ik kan slecht over tiptop onderhouden maar desondanks slecht functionerend materiaal. Inruilen zou niet nodig moeten zijn maar ik heb het bij een auto ook al eens gedaan die nog geen 2 jaar oud was maar bij wijze van spreken meer in de Peugeot garage stond dan in mijn eigen garage. De bike en E. zijn beiden dus gewaarschuwd want als de fiets niet weer 100% wordt dan gaat de volgende bike niet bij E. gekocht worden.
Volgens buienradar heb je morgenmiddag de grootste kans op een droge rit. Kiek uut en veel plezier in dat geval!
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 22-11-2009 08:23

Ik krijg vanochtend bezoek van mijn broer en zijn vriendin. De kans dat dit de hele dag in beslag zal nemen acht ik zeer groot. Ook mijn bikes zullen dit weekend niet worden gebruikt. Tot morgen dan maar weer.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 22-11-2009 16:09

42,27 km gefietst. Niet al te gek gedaan. Via Hoogersmilde, Appelscha, Diever aangekomen in Dieverbrug. Daar was ik zat van de tegenwind :x Via Geeuwenbrug als de brandweer weer naor huus !

Plaats reactie