Biken op za 14de in Havelte of verhard?

Plaats reactie
Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Biken op za 14de in Havelte of verhard?

Bericht door Forza » 13-11-2009 21:35

Heren, het is behoorlijk stil. Geen animo? Er veel hemelwater gevallen. Tijd voor een tochtje op het asfalt. Wie en wanneer, roept u maar!

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 13-11-2009 22:44

Silence is in the ears of the beholder Forza :wink: .
Net terug van een dagje Duisburg met vriendje Cat998. Kaarten op de kop getikt voor een concert op 19 maart 2010 van de mooie Claudia Jung met de stem van een engel. Na terugkomst hebben we het vitaminetekort even aangevuld met een mengsel van water, gerst, hop gist etc :shock: .
Wat mij betreft gaat er zondag gefietst worden (behoudens de bekende uitzondering). Ik ben zeker te porren voor een verharde tocht waarbij we wel ff rekening moeten houden met een voorspelde zuidwester kracht 5. Wellicht een optie om een rondje Beilen, Spier, Dieverbrug, Smildes, Assen eruit te persen? Bokito zou kunnen aanhaken vanaf het Wapen van Schotland te Hooghalen. Starttijd wat mij betreft 09:30 NAM.
Alternatieven uiteraard welkom.
De mogelijkheid bestaat overigens dat Cat998 aanhaakt. Mocht dat zo zijn dan verwacht ik hierover morgen meer te horen/lezen.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 14-11-2009 07:46

Zonder tegenbericht ga ik uit van zondag half 10 NAM. Zal het forum nog wel ff checke zondagochtend.

Claudia Jung?????????? Heb ik iets gemist?

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 14-11-2009 20:00

Akkoord, ik ben rond 09:50 in Hooghalen of als ik vroeg uit mijn zerk ben om 09:30 bij de NAM. Claudia Jung = duitse Ria Valk. Forza je hebt niets gemist....

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 14-11-2009 20:25

Bokito schreef:Claudia Jung = duitse Ria Valk. Forza je hebt niets gemist....
Zo te lezen mis jij wel wat ..... in je bovenkamer!. Wanneer je dergelijke vergelijkingen gaat maken dan lig je beslist al iets te lang onder je zerk en wordt het hoog tijd dat je er onder vandaan komt :wink: .

Wir treffen einander Morgenfrüh waarbij ik hoop dat de 11 km hardlopen van vanochtend weer een beetje uit de poten is.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 14-11-2009 20:53

Claudia Jung doet haar laatste naam geen eer aan. En dan die zang, ik vind de vergelijking die Bokito maakt helemaal zo gek noch nicht. Jezus, Rasmussen. Kunnen we jou ook spotten in Zuidbroek, waar het schlagerfestival (der liebe) plaatsvindt. Du und du allein ziet in Claudia nog een mooie vrouw. Biss morgen, half tien bij de NAM

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 14-11-2009 23:17

Forza schreef:Claudia Jung doet haar laatste naam geen eer aan. En dan die zang, ik vind de vergelijking die Bokito maakt helemaal zo gek noch nicht. Jezus, Rasmussen. Kunnen we jou ook spotten in Zuidbroek, waar het schlagerfestival (der liebe) plaatsvindt. Du und du allein ziet in Claudia nog een mooie vrouw. Biss morgen, half tien bij de NAM
Ook jij bedankt voor deze professionele recensie :wink: . Jullie mogen ook gewoon vragen of je mee mag hoor :roll: . Nog ff en we hebben meer posts over Claudia op dit forum dan over het biken. In dat geval doop ik het forum om tot Nederlands Claudia Jung forum. Dus kom maar op met die posts...
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 15-11-2009 13:42

Back on topic: biken.
Goed getimede rit zowel qua wind als tijdstip ivm regenverwachting die ook uitkwam want vanaf de Rolderstraat werd de atmosfeer redelijk vochtig. Vanaf Assen nog ff flink doorgeblazen (net als de op dat moment aantrekkende wind) waarbij ik in totaal 70 km op klok had staan toen ik bij Blaauw mechanisatie (Deurze) de fietscomputer stopzette ivm uitfietsen en de fietscomputer een gemiddelde van 27,2 km per uur aangaf :D. Hieruit blijkt dat er toch redelijk gas gegeven is heren. Andere cijfers: 1858 kcal verbrand en een gemiddelde hartslag van 149 :) .
Ik dank u beiden voor het aangenaam verpozen en ga zodra het droog is mijn bike maar eens weer kuisen.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 15-11-2009 14:15

We hebben het inderdaad getroffen. Leuke tocht. Ondanks dat ik drie weken niet heb gefietst en tussendoor een verkoudheid heb gehad viel het mij niet tegen, niet in de laatste plaats door mijn medebikers, die als windvangers fungeerden. Lekker gevoel. Heb Prik wel gemist.
Over timing gesproken, fiets afgespoeld bij Veen (of is het Van der) was ter hoogte van de BMW dealer dat het "echt' begon te druppen. Niet echt noemenswardig. Vervolgens begon het echt te regenen toen ik de garagedeur achter me dicht deed. Het enige water wat ik op mijn hoofd heb gehad kwam uit de douchekop. Lekker hoor .....................

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 15-11-2009 14:33

Het was weer genieten mannen. 60.57 km op de tellert. Ich fuhle mir wieder als JUNG :D

Plaats reactie