Biken 20 oktober

Plaats reactie
Gast

Biken 20 oktober

Bericht door Gast » 20-10-2009 19:14

Mannen wat ist het hier an der moesel schon. Vandaag 63 km op de teller. Vanaf Cochem naar Bullay. Verhard maar ook stukken onverhard. Fantastisch fietsweer. Graad of 3 gevrorem maar dat mocht de pret niet drukken.

Gast

Bericht door Gast » 21-10-2009 14:35

ja heute liebe leute 40 km geradelt van Cochemn
naar Treis, onverhard. Super! Van treis terug naar cochem en vandaar naar Ernst en weern naar Cochem. Het weer zit enorm mee. So und jetzt eine Bitburger. Schonen gruss aus die Heimat.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 21-10-2009 17:53

Jij bent goed bezig Prik. Voor wat betreft de bezauberende Schönheit van das Moselgebied vertel ik heus geen sprookjes hoor...
Hoe verder je naar het zuiden afzakt richting Trier hoe mooier het Moezelgebied wordt :D .
Heel veel plezier nog de rest van de week. Het is me inmiddels duidelijk waarnaar jouw voorkeur uitgaat als we het hebben over een weekend MTB-en met de mannen :wink:.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 22-10-2009 10:29

Yo Prik, goed bezig zeg ik ! Ich wunsche dich noch viel verknugen. Voor de gein moet je ook nog even naar het Roompot park fietsen in Cochem. Van verschillende kanten is dat een leuk uitdagend klimmetje. Overigens Ras, geen misverstand over de Schönheit van het Moselgebiet...
Bokito heeft woensdag ook nog even gefietst. Deze keer lindinwaarts richting de Kagerpassen gefietst. Geen succes, stoempen en nog eens stoempen. Dat water is wel leuk maar je moet niet aan de verkeerde kant staan want voor je het weet moet je 15 km extra stoempen. Ter afsluiting de ATB route Noordwijk gepakt. Een kort maar zeer fraai en zeer technisch parcours waar, als je even niet oplet, je vakantie ook vervelend kan eindigen... (ik lette wel op). Geen meter vlak, en geen meter rechtuit. Lastige afdalingen met richeltjes en boomstronkjes.
Deze tocht kwam uit op 58.68 km. Max hartslag 198 gaf de meter :shock: Lijkt me niet juist maar hoog was tie wel op sommige stukken. Later !!

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 23-10-2009 13:31

Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben op de vakantiestek.
Jij draait je hand niet om voor die paar extra km toch Bokito? Het parcours Noordwijk wat je beschrijft klinkt overigens uitdagend en interessant.
Als ik het zo lees hebben jullie aan km's maken deze week ook geen gebrek gehad.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie