dit weekend

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

dit weekend

Bericht door Forza » 09-10-2009 19:42

Morgen is er een tocht in Havelte, zondags in Bakkeveen. We kunnen ook gewoon Gieten 'doen'. Kan beide dagen. Tis aan jullie.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 09-10-2009 23:43

Indien je wilt gaan voor fietsen op zaterdag dan moet je het om mij vooral niet laten. Het wordt morgen echter bizar vochtig. Vanmiddag heb ik nog een stukkie op de dunne bandjes gedaan en dat viel niet helemaal mee gezien de wind en 2 weken niet fietsen. Morgen ga ik dus zeker niet fietsen. Zondag wellicht wel maar dat laat ik nog even van de Wettervorhersage afhangen. Indien Bokito en/of Prik zondag sowieso willen biken en Bakkeveen willen doen dan hebben jullie mijn regen uuh ik bedoel zegen :wink: . Veen en veel water is volgens mij geen gelukkige combi :roll: . Mijn voorkeur zou uitgaan naar een rondje verhard of op zandgrond bijv. de bossen rond Hooghalen e.o. (mede vanwege het gegeven dat dit voor ons allevier redelijk centraal ligt).
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 10-10-2009 12:32

Ik ga zondagmorgen sowieso fietsen. Mijn persoonlijke visie? Ik wil en laat me niet leiden door de weersverwachtingen, want dan wordt er waarschijnlijk zeer onregelmatig gefietst, gezien de tijd van het jaar, en daar ben ik niet bij gebaat. Of het moet al met bakken uit de lucht komen op het moment dat ik/we willen vertrekken en anders ga ik fietsen. Morgen, afhankelijk van de reacties op het voorstel van Rasmussen, ga ik in Gieten fietsen.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 10-10-2009 14:25

Loud and clear Forza. Ik respecteer uiteraard je persoonlijke visie so don't let anyone hold you back. Mijn persoonlijke visie omtrent prostitueenwetter ken je ook. We wachten de reactie van de overige heren even af (zijn meer avondlickers geloof ik :wink: ).
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Gast

Bericht door Gast » 10-10-2009 15:03

Heren, ook mijn visie in deze zal u niet onbekend zijn. Ik heb een grote voorkeur voor de gedachtengang van Rasmussen. :wink: Mocht het morgen droog zijn/worden, dan stapt Prik sowieso op zijn Trek. Gieten lijkt me op zich een goed plan. Mocht Forza al in alle vroegte vertrokken zijn, dan zal het wellicht een Tour de Remi worden.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 10-10-2009 18:48

Yo bikers. Ik heb vandaag al even een rondje (semi-verhard) gedaan. Toen het aardig weer leek heeft Bokito zich gauw omgekleed maar toen hij de garageklep opendeed: REGEN. Regenjackie aan en toch maar los gegaan. Gelukkig want het viel toch mee en heb verdere nagenoeg droog kunnen biken. De cijfers: 60.19 gem 24,49 harslag avg 140.
Wel een geweldige bagger in het bos dus bereid je daar op voor. Verder even een windstoppertje meenemen want het was aardig fris vanmiddag.
Later !

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 10-10-2009 18:51

We zullen dan toch een tijd en vertrekplaats moeten afspreken. Ik vertrek morgenochtend 09:15 uur van de Houtlaan en ga vervolgens richting casa Rasmussen.
Kan toch niet zo zijn dat we morgenochtend allemaal besluiten te fietsen, maar allemaal remi. Ik doe een voorstel, niet alleen voor morgen, maar een meer structurele oplossing voor in mijn beleving 'onzeker gedoe'. Let wel het is maar een voorstel.
Op donderdag wordt besloten welke dag in het weekend we gaan fietsen. Te allen tijden vertrek casa Rasmussen 09:30 uur, tenzij - uiterlijk vrijdags om 18:00 uur via het forum - anders overeengekomen. Dag van de rit half uur voor vertrek het forum raadplegen op afzeggers, omwille van wat voor reden dan ook.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 10-10-2009 20:22

Forza, ik zie je morgen om 09:30 uur bij casa Rasmussen. Destination: Gieten. Ben benieuwd of Prik het tijdstip past :?: .
Indien morgen prostitueenwetter dan bericht ik uiterlijk om 08:45 uur.
Voor wat betreft je structurele oplossing lijkt het me goed om dit te bespreken wanneer we weer eens met ons vieren fietsen. Dit gaat verwacht ik sneller dan via het forum en er bestaat daarnaast minder kans op miscommunicatie etc.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 10-10-2009 20:28

Voor wat het waard is, zojuist het NOS journaal met de weersverwachting gezien en gehoord. In de ochtend valt het nog mee. 's Middags gaat het meer en meer regenen. Denk meld het nog ff om prik te prikkelen. Zie je -igv tolles wetter - morgen. Nog een fijne :wink: avond

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 11-10-2009 12:34

Was haast vergeten hoe lekker een potje modderworstelen kan zijn. Het was weer genieten op de route Gieten. De door mij gistermiddag aangebrachte mod deed zijn werk en voorkwam mud (in my face):wink: .
Voor het geval Forza zich nog bedenkt: er zijn er nog meer te koop bij E.E. te B :D .
De hartslagmeter die ik in bruikleen heb doet wat 'ie moet doen: een correcte hartslag weergeven met een gemiddelde hartslag van 145, 1472 kcal verbrand, max. hartslag 175.
Aan km's 42,28 afgelegd in net geen 2 uur met een max. speed van 30,6 en een gemiddelde van 21,1 km per uur.
Ik ga nu ff lekker een uurtje of 2 aan de bike wash :x
Mannuh, bedankt maar weer.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie