MTB weekend 6 t/m 8 november 2009

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

MTB weekend 6 t/m 8 november 2009

Bericht door Rasmussen » 04-10-2009 21:45

Ik gooi 'm d'r gewoon maar eens in. In november 2009 wil ik wel een weekendje MTB-en in de Heimat. Soortgelijke geluiden heb ik van de overige Framelickers eveneens gehoord maar ooit moet iemand het initiatief nemen . Zelf heb ik goede ervaringen met het Moezelland en in het bijzonder Leiwen . Dat ligt ongeveer 4,5 uur van Assen. Alternatief kan bijvoorbeeld Winterberg (Sauerland) zijn. Dat ligt op ongeveer 3,5 uur van Assen.

Wat mij betreft zou het weekend van 6 t/m 8 november 2009 mogelijk zijn. Dit betreft een vrijdag tot en met de zondag.

Indien de overige Framelickers ook een voorkeur hebben dan lees ik het graag. Wat ik daarnaast van jullie wil weten is waar de voorkeur naar uitgaat voor wat betreft huisvesting: Pension, Hotel, Vakantiehuisje, tent (in dat geval haak ik overigens af ). Tot slot de wijze van vervoer: auto, trein, fiets (in dat geval doen we er goed aan er min. 1 week voor uit te trekken).
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 09-10-2009 19:39

Ben helemaal in voor een meerdaagse (vrijdags weg, zaterdag biken en zondagochtend retour), echter alle weekenden in november geeft geen problemen. Echter laat ik nu op zondagmiddag 8/11 een sociale verplichting hebben. (mocht het toch dit weekeinde worden dan zal ik kijken of ik wat kan regelen, maar bij voorkeur in de tweede helft van november. En wat betreft huisvesting, maakt mij niets uit welk soort rukbunker we overnachten.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 09-10-2009 23:46

We wachten de reactie van de andere 2-3 forumleden eerst maar ff af.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Gast

Bericht door Gast » 10-10-2009 15:11

Initiatief vind ik uitstekend, timing minder. Prik is dan net terug uit de Heimat. Mijn voorkeur gaat uit naar het voorjaar. Maar als Bokito op deze datum wel wil/kan, laat het dan vooral niet over gaan.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 18-10-2009 18:07

Het voorgestelde weekend is mijn agenda nog vrij maar een tripje in het voorjaar vind ik ook OK. Overigens denk ik bij het Moezelland niet direct aan ATB routes (meer iets voor de electrische fiets ? :) ). Ik lees net de bike freak magazin met een verwijzing naar www.bikespot.nl. Zuid Limburg en Ardennen bieden veel routes van verschillende niveaus (en ik beschouw mijzelf niet als een crack op de ATB). In het magazin staat ook een beschrijving over het Teutoburger Wald (route Tecklenburg 40 Km). (http://www.bikefreak-magazine.nl/index.php?page=15. )Wordt wel aangemerkt als zware tocht met behoorlijke moeilijkheidsgraad.
Misschien is Prik wel te porren voor een eendaagse in het Teutoburger Wald op 2 uurtjes rijden ?

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 18-10-2009 18:56

Laten we dit onderwerp ook maar ff met ons vieren in een tete a tete bespreken dat gaat waarschijnlijk sneller. In ieder geval zijn er wel ideeën en dat geeft m.i. aan dat er wel interesse bestaat in een tripje :) .
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie