Biken 04 oktober 2009

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Biken 04 oktober 2009

Bericht door Rasmussen » 03-10-2009 12:27

Leider noch einmal nicht Biken für mich. :( Ich habe Forza voor ein paar Wochen versprochen foto's zu machen wenn er der Hondsrug Classic fährt. Ich möchte morgen rund 11:30 in Gieten sein um eine gute Fotostelle zu bekommen. Für Biken gibt's zu wenig zeit, deshalb werde ich Morgenfrüh 5 km rennen. Wenn einer von euch mich nach Gieten begleiten möchte ruf bitte an oder post auf dieses Forum.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 03-10-2009 18:19

De Trek is er helemaal klaar voor. Nu het baasje nog. :wink: Vandaag mijn startnummer (902) en chip - voor tijdregistratie - opgehaald. Het KNMI verwacht morgen minder wind dan vandaag tel daar het bos als windbreker bij, ik zeg appeltje eitje. Kans op hemelwater is maar 30% (wel in de noordelijke helft van Nederland), maar goed. Weliswaar twaalf uur starten, maar voordat het lint op gang is ....... en maar hopen dat het materiaal goed blijft. We zullen zien. Rasmussen, möglich bis morgen

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 03-10-2009 18:20

Mann dass gibts doch nich. Ich werde morgen mall sehen was ich machen werden wurden. Es ist richtiger Prostitueenwetter aber vielleicht ist es morgen besser. Ich wurde ein grosser Regenschirm mitnehmen fur ihre teuren camera...
Ich wunsche Forza viel erfolg !

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 04-10-2009 14:55

Vanmorgen nog even een grotendeels verhard rondje gedaan op de ATB (Appelscha/Hoogersmilde). Super weertje. Forza treft het ook vanmiddag ! De cijfers: 52.89 km gem 22.26 max 36.32, windkracht 5, banden 3.0 bar 2 bidons, twee bammetjes appelstroop. hartslag avg 150, max 170. Genieten !

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-10-2009 15:29

Bokito schreef:Es ist richtiger Prostitueenwetter
Bokito schreef:banden 3.0 bar 2 bidons, twee bammetjes appelstroop. hartslag avg 150, max 170. Genieten !
Al vaker geconstateerd dat jij echt humor hebt. Daar zou je meer mee moeten doen.... :lol:

En voor wat je tochie betreft nette waarden dacht ik zo.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 04-10-2009 16:33

Kan de tocht in één woord samenvatten .... kloten. Is het weer mij gunstig gezind; lekker de spieren warm fietsen; met de wind in de rug naar Gieten, laat mijn materiaal me in de steek; in de eerste ronde al meerdere malen een chainsuck. En dat terwijl de beste monteur van 2009/2010 (werkzaam bij AJ) mijn bike voorzien heeft van nieuwe rem- en versnellingkabels en alles heeft nagekeken. Quanta costa € 75.
Uiteindelijk zit mijn ketting helemaal vast. Na een minuut of 10 (lijkt een eeuwigheid) krijg ik de boel wel weer los. Het hele veld is al doorgefietst, dus mentaal wel een tikkie.
Nu ben ik een slow starter, wat tot gevolg heeft dat je in de meest recreatieve bus terecht komt, waarbij de ene kont nog dikker is als de andere en er nogal wat hangbuikzwijntjes tussen fietsen. Ook dit zijn recreanten net als mij, dus zeur ik niet, en als een muts (wiebertjesmodel) een colletje van de 3de categorie niet opkomt en valt zeur ik ook niet, maar als zo'n bikebabe in een klim midden op de track afstapt, waardoor ik ter aarde stort, ben ik wat minder vriendelijk. Vallen is op zich geen probleem (ben ik intussen aan gewend), maar het voelt anders als het gade wordt geslagen door enkele tientallen toeschouwers
Als ook nog s blijkt dat ik achter één remblokje mis, ben ik wel genoodzaakt om af te stappen. Nu maar hopen dat de foto's wel zijn gelukt (Rasmussen bedankt)

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-10-2009 16:52

Forza schreef:Kan de tocht in één woord samenvatten .... kloten. Nu maar hopen dat de foto's wel zijn gelukt (Rasmussen bedankt)
Kop op Forza! We gaan voor de herkansing op 17 oktober 2009 en laten ze op de 100 K ff een poepie ruiken (figuurlijk hoop ik) :lol: .

Voor wat betreft de foto's. Ik zal ze straks uploaden en hoop dat ze de moeite waard zijn. Zo ja, dan zet ik ze voor je op een USB stick die ik morgen mee zal nemen.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 04-10-2009 20:21

Balen Forza. Klote als je er zelf fysiek klaar voor bent en dat je bike je in de steek laat. Niks meer, niks minder. Klote.
Dat klote verhaal heb je echter wel mooi beschreven. De kreet 'hangbuikzwijntes' was ik in deze context nog niet eerder tegengekomen maar wat mij betreft houden we die erin.
Mochten de foto's van Ras niet gelukt zijn dan weet ik nog wel een plek voor de usb stick... :D


17 Oktober is in de herfstvakantie :(

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-10-2009 21:38

Bokito schreef:Mochten de foto's van Ras niet gelukt zijn dan weet ik nog wel een plek voor de usb stick... :D
17 Oktober is in de herfstvakantie :(
Als we zo gaan beginnen dan weet ik ook nog wel een plekkie voor die Trek van Forza (ik denk aan een "ster" werkzaam bij AJ)

Het scheelt dat het de eerste zaterdag van de herfstvakantie is Bokito dus dan maar 1 dagje later weg. Alles in het leven staat of valt met prioriteiten :wink: . Zo'n survival of the fittest wil je niet (nog 1x) missen :D .
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie