Biken 16 september 2009

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Biken 16 september 2009

Bericht door Rasmussen » 15-09-2009 20:36

Zoals vanmiddag besproken willen Forza en Ras morgen op de dikke banden de rout Dwingeloo afkachelen. Bokito weet nog niet met zekerheid of dochterlief hem toestaat aan te haken dus dat wachten we rustig af. Prik zal in verband met de verjaardag van zoonlief niet van de partij zijn (en dat zal 'ie volgende week weten :wink: ).
Wat mij betreft spreek ik met Forza af bij de NAM om 17:30 uur en pakken we de route op bij het viaduct thv het Ter Horsterzand. Mocht Bokito nog willen aanhaken dan dient hij evenals Ras rekening te houden met een kilometer of 20 tot aan eerdergenoemd startpunt. Dit punt valt volgens mij rond 18:15 uur te bereiken voor beide partijen.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 16-09-2009 08:19

Ik hou em in gedachten. Thuis op dit moment geen internet en telefoon (leve Ziggo en haar Motorola modems). Kortom; als ik aanpik dan meldt ik mij via de mobiele telefoon. Een mobiele telefoon is handig, voorals als ie aanstaat... :lol:

Inmiddels mijn adsl modem maar weer aangesloten...ik heb geen go vandaag. Jammer het weer is super. Have fun !

Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

Bericht door Forza » 16-09-2009 21:43

Was inderdaad fun. Jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Verhard heen. Lekker infietsen, zo met de (dikke) wind in de rug. Route Dwingeloo. Ik had schakelproblemen. Wel een mooie tocht, alleen terug was niet fijn. Dezelfde dikke wind stond er nog. Vanaf Beilen kop in de wind. Geen last, dankzij het betere kopwerk van Rasmussen. Thanx. Kan helaas dit weekend niet fietsen

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 16-09-2009 22:25

Ik sluit me volledig bij Forza alias Eddie the Eagle aan. Een aantrekkelijke nieuwe route waarvan het de moeite waard is de route eens vaker af te raffelen. Vooraf ff voor de overige Framelickers een tip: vliegen is leuk, remmen in de lucht werkt niet en het is altijd maar afwachten waar en hoe je weer in contact komt met Moeder Aarde, nietwaar Forza? :wink: Lachuh!
Forza jij ook bedankt voor weer een super rondje dikbanden en nogmaals een heel fijn weekend toegewenst.
Cijfers: MS 36,0, Windrichting Noordnoordoost kracht 4. Een totale afstand van 75,16 km met een gemiddelde van 25,84 km per uur.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie