MTB-en 5 aug

Plaats reactie
Forza
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-12-2007 15:16

MTB-en 5 aug

Bericht door Forza » 04-08-2009 13:55

Liefhebbers? Half 7 Ter Aard viaduct. Naar Norg voor een 'speelkwartiertje'.

Gast

Bericht door Gast » 04-08-2009 16:44

Rare vraag. Natuurlijk ben ik erbij. Mocht ik deze traningsarbeid in de toekomst blijven verrichten dan moet er een andere bike komen. De kapotte vork van de Orb komt niet voor reparatie in aanmerking.

Op advies en dankzij het superieure speurwerk van Forza kom ik tot de volgende top 3.

1. Trek 8000 (zeker gelet op de revieuws)
2. Trek 8500
3. Bulls Copperhead 3

mag ik jullie stemmen (die van Forza ken ik :wink: ).

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 04-08-2009 23:09

Yo Prik,

Teneinde eventuele andere tipgevers niet te beïnvloeden in hun advies heb ik je een privébericht verzonden aangaande je verzoek om op je lijstje te stemmen.
Veel plezier morgen mannen en houdt het rubber onder :wink: .
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Gast

Bericht door Gast » 05-08-2009 22:11

Forza, de keuze om richting Groningen te fietsen heeft ongelooflijk goed uitgepakt. Eigenlijk kunnen we deze rit bestempelen als een droomrit. En dat had niet alleen te maken met het mooie weer.

In Donderen kwamen we de look-a-like van Fatima Moreiro tegen, alleen dan nog een tikkeltje knapper. Een paar kilometer verderop een tweetal knappe dames op een pinarello. Nabij Eelderwolde werden we bijna aangereden door een onzettend mooie vrouw in een Landrover, en in Eelderwolde zelf, vielen onze ogen op een nog mooiere jonge dame, met een lichte tint. Na te hebben getourd bij de Hoornse Plas ging het in een rap tempo richting Assen. Onderweg werden Forza en ik nog eens getracteerd op een paar dames die voor een dikke 8 in aanmerking kwamen.

Al met al een kleine 60 km op de teller (Forza 70). De benen waren goed, geen last. Al moet ik toegeven dat de ogen van al dat moois, redelijk zeer doen. Deze rit is nu al voor mij een klassieker. Jammer dat Rasmussen en Bokito ons niet hebben kunnen vergezellen.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 05-08-2009 22:34

Interessante route: op de ATB naar Groningen. Dat doet Forza met mij alleen op de racert dus die ATB route wil ik ook nog eens meemaken tenzij Forza vanwege het feit dat jij nog geen racert hebt op de ATB het raceparcours heeft afgelegd. Dat ken ik maar al te goed :D . Hebben jullie ook nog koffie gedronken bij Skiwie?
Ik heb in ieder geval weer heel wat natuurschoon gemist en vraag me af of jullie het rubber onder of om hebben gehad :wink: . Wat ik pas echt jammer vind is dat ik het tweetal knappe dames op een Pinarello niet heb gezien. Zat eentje achterop of was het een Pinarello tandem of.....
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Gast

Bericht door Gast » 05-08-2009 22:46

zware route, over vreemde paden en door donkere bossen :wink:

we zijn langs de villa van Skiwie gefietst, maar het leek ons niet gepast om daar binnen te wippen na het zien van al dat moois.

voor wat betreft het rubber; daar kan ik op het forum niets over zeggen.

de dames op de pinarello; nee het was geen tandem. Beide blonde schonen, bereden ieder een pinarello. af en toe zou je wensen dat je een zadel was.

Plaats reactie