Trek Madone 5.2

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Trek Madone 5.2

Bericht door Rasmussen » 13-09-2009 14:05

Zoals Bokito al weet heb ik gisteren bij Egberts in Borger even gekeken naar een eventuele nieuwe racert. Drie Pina’s FP3 (1 rood/wit/zwart en 2 blauw/wit zwart) maar niet in de door mij gewenste kleur namelijk wit/zilver/zwart. Vervolgens nog even bij Profile in Gieten aangewipt waar ik een Trek Madone 5.2 aantrof. De link is: http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... 000&sz=266 waarna je onderaan de specs kunt klikken voor een vergroting. De bike is vernoemd naar de Col de Madone waar Lance zichzelf altijd test of hij klaar is voor de Tour. Aangezien ik een grote fan van mr. Livestrong ben speelt in de onderbuik wel mee dat ik mede om deze reden gecharmeerd ben van deze bike. Het belangrijkste is echter dat ik het een erg strakke bike vind om te zien, zowel qua frame (bijzonder fraai vormgegeven met ISP) als afmontage (Ultegra SL) en kleurstelling. Drie zaken zou ik willen aanpassen: een Ultegra cassette, zwarte Vittoria’s en een zwart stuurlint. Prijs minus € 500,-- maar ik heb op internet al gezien dat daar nog ongeveer € 300,-- vanaf moet kunnen. Overigens is de bike bij Profile een triple en mijn huidige ook dus dat past me wel.
In Assen ben ik nog een rondje wezen maken langs alle fietsenboeren maar wat ik hier aantrof daar schoten de tranen me van in de broek m.a.w. de geschouwde bikes komen niet door de ballotage van Ras.

Ik ga er nog ff stevig over nadenken en wellicht dat ik komende week eens ga polsen of er handel in zit indien de maatvoering klopt. Zo niet dan is er geen man overboord en indien het met een Pina ook niets mocht worden dan fiets ik lekker door met mijn Red Bull. Moet zeggen dat het me meer doet dan ik had verwacht wanneer ik denk aan een evt afscheid van mijn RB. Deze bike functioneert vanaf de start tot op heden perfect en ik zit er erg lekker op m.a.w. ik voel me 1 met deze bike. Met een nieuwe is dat altijd maar weer afwachten…

May I have your votes please Prik, Bokito en Flosserelli? Ik kan me niet voorstellen dat Forza er iets op aan te merken heeft maar mocht dit wel het geval zijn dan mag hij natuurlijk ook stemmen :wink: .
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 20-09-2009 14:43

Ik vind het gewoon een hele mooie fiets, kan niet ander zeggen. Wat mij betreft heb je dus een go en ik zou stuurlint en banden laten zoals ze zijn. In de tijd kun je altijd nog kiezen voor een ander lintje of andere bandjes. Een waarschuwing; deze fiets is wel zo mooi dat jij als trotse eigenaar er wel wat schril tegen zult afsteken. :lol: Wil je hier wat aan doen dan zal Ras toch ook wat investeringen moeten doen op het gebied van peppi kleding, peppie brilletjes, bandanaatjes e.d.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 20-09-2009 23:33

Dank voor je commentaar op de bike en voor de rest vind ik jou ook wel lief :wink:
Mocht het zover komen dat ik de trotse bezitter worde van een Trek Madone 5.2 of Pina FP3 dan zal mij inzake de kledingkeuze zeker en vast laten adviseren door Victor Buring en Rolf Koning :lol:
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie