blauwbekfietsu zondag 14/12??

Plaats reactie
Gast

blauwbekfietsu zondag 14/12??

Bericht door Gast » 12-12-2008 23:06

Heren,

Nadat ik mijn tanden de afgelopen dagen weer zorgvuldig heb verzorgd/geflost/enz durf ik mij weer met een frisse lach te vertonen op dit forum :D

Dit weekend is het weliswaar koud edoch droog. Zondag is een georganiseerde NTFU-tocht in De Wijk (25 en 45 km). Niet veel kilometers maar met 45 km in de kou is 2 uurtjes misschien ook wel weer leuk genoeg. Ook starttijd is OK (je kan eerst nog naar de kerk)

Belangstelling? Andere opties/ideeen uiteraard welkom.

Fl.

PS Rasmussen nog bedankt voor het 'ombouwen' van mijn identiteit

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 13-12-2008 18:04

Hé Flossereli. Blauwe bek, ja dat zal het wel worden ja ! Ik wil morgenvroeg (10:00u?) nog wel even op de ATB kruipen.
Toertocht de Wijk is vandaag al verreden... Morgen is wel de wintertocht in St Anthonis :lol:
Even au sérieux: ik wil dus wel fietsen en het maakt me niet veel uit waar. We zouden kunnen starten bij de bekende carpoolplaats Assen. Opties zijn dan ri Norg of vb de vaste ATB route Anloo. Mogelijk heeft Rasmussen nog goede ideeën... Ik check het forum nog.


PS. laat je glimmende tanden niet te vaak aan Bokito zien. Da's niet zonder risico...

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 13-12-2008 18:19

Mooi je na je transformatie eens weer op het forum aan te treffen Flosserelli.
De afstand van 45 km spreekt me wel aan aangezien ik 2 weken helemaal niets aan sport gedaan heb en me eigenlijk nog niet 100% voel. Een georganiseerde onverharde tocht doe ik daarom op dit moment even niet omdat ik nog niet volle bak kan/wil fietsen. Het zal wat mij betreft een herstel-achtige verharde training zijn die ik feitelijk het beste alleen kan doen. Gezellig is echter anders. Ik wil daarom best met jou en Bokito fietsen maar dat betekent een aangepast tempo en een verharde route voor jullie. We hebben dan ook de tijd een beetje aan onszelf.
Indien Bokito wel te porren is voor de NTFU tocht dan moeten jullie dat zeker doen en het om mij niet laten.
Wat Bokito echter voor plannen heeft zal hij ongetwijfeld nog ontvouwen op dit wonderschone forum.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 13-12-2008 18:50

Bokito was me blijkbaar net voor met zijn reply. De route Anloo is wellicht nog redelijk te doen indien je Kampsheide en het lusje in het bos bij Anloo achterwege laat. Kampsheide heb ik vorige week zondag nog gelopen en dat zijn allemaal diepe trekkersporen en één grote baggerprut. Het bosje Anloo staat waarschijnlijk nog deels blank.
Ik fiets in dat geval niet eerst naar Assen en zie jullie wat mij betreft rond 10:30 uur op de bult van de oude tramlijn naar Rolde naast Kampsheide (Bokito kent de plek wel; Houtlaan richting Rolde). Wanneer we de route hebben afgeraffeld dan laat ik het van de vorm afhangen of ik nog meerijd naar Assen en zo een paar km extra pak.
Indien er een voorkeur voor de richting Norg bestaat dan is dat wat mij betreft oké. In dat geval fiets ik wel naar de carpoolplaats in Assen en zal ik rond 10:00 uur daar aanwezig zijn.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 13-12-2008 19:04

OK, laten we het dan voorlopig op de route Anloo houden als Flosserelli daar ook mee kan instemmen. Waar nodig verlaten we de route en pakken we stukken verhard.
Ik ga nu een paar biertjes (antivries) drinken bij vrienden en check dan vanavond pas laat opnieuw het forum.

Gast

Bericht door Gast » 13-12-2008 19:13

Heren,

Toch nog reactie!

Route Anloo om 10.30 is akkoord. Kunnen jullie de exacte startplaats nog even doorgeven? Of is het handig dat ik parkeer bij onze werkgever/Unive Noord en Jan mij daar oppikt?

Fl.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 13-12-2008 21:00

Ik kan mij voorstellen dat Van der Valk Assen of restaurant Van Veen in Witten afhankelijk van de route van Bokito voor jullie praktisch kan zijn. Bokito meldt zich echter later op de avond nog wel weer dan kunnen jullie de definitieve "ontmoetingsplek" afspreken. :wink:
Ik tref jullie wel op de in mijn eerdere post genoemde bult.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 13-12-2008 23:52

Yo bikers. Daar ben ik weer terug van vrienden die mij voor gek verklaren dat ik morgenvroeg een blauwe bek ga halen op een ATB. Op dit moment kan ik het alleen maar met hen eens zijn. Brrr
Flossereli; ik bedoel de Carpoolplaats (Kloosterveen) waar we op de racer al vaker gestart zijn toen je nog Rooks heettte...
Als we daar rond 10:00 aanwezig zijn dan treffen we Rasmussen om 10:30 bij de eerder omschreven bulte. Tot morgn

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2008 08:56

OK :oops:

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 14-12-2008 19:57

Volgens mij had Bokito de wind aardig mee richting Smilde. De terugweg viel mij een beetje tegen :shock: . Volgens Flosserelli stond er niet veel wind. Mede gezien het nog niet bereikt hebben van een volledig herstel viel me de windkracht nog best tegen. Van het ophogen van de gemiddelde snelheid was amper sprake. In totaal 60 km op de klok met een gemiddelde van 24.1 km.
Wel een lekker gevoel weer offroad gereden te hebben. :D
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Plaats reactie