Trainingsrit 18-10-2008

Plaats reactie
Gast

Trainingsrit 18-10-2008

Bericht door Gast » 15-10-2008 20:31

Als het weer zaterdag mee zit, dan gaan we voor de Valkenburgroute:

De 30 km. lange route ligt globaal in het gebied rond de plaats Valkenburg.

Startpunt:
Starten kan overal langs de route, de officiele startpunten met infoborden zijn (zie ook de aanduidingen op de routekaart):

* 1 Valkenburg, oostzijde nabij het kasteel
* 2 Sibbe, bij de kerk



Markeringen:
De route is gemarkeerd met de bekende ATB symbolen in de kleur zwart.

Aard van de route:
Ondergrond bestaat uit bosgrond en keien, de route wordt aanbevolen voor gevorderden, bevat lange hellingen en heuvelachtige stukken bos.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 16-10-2008 21:08

Volgens mij doe ik iets niet goed. Bokito zit vanaf zaterdag voor 1 week in de Heimat an der schöne blaue Mosel, Prik zit in Valkenburg en Rasmussen? Rasmussen mag vrijdag, zaterdag, zondag en maandag zijn schoonvader verhuizen... :shock:
Zondagochtend had ik eigenlijk wel ruimte gereserveerd om te fietsen maar het komt er dus op neer dat ik dan Remy Rasmussen ben :(
Tenzij Prik zonder zijn concubine naar Valkenburg gaat. In dat geval is ze van harte welkom om met mij een stukje te biken :wink: .
Veel plezier allen en tot dinsdag.
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2008 11:39

Beste Rasmussen,
ben je mijn (weliswaar vage en grillig genoten) lidmaatschap van ons illustere en framelikkend fietsgenootschap vergeten? Ik voel er namelijk ook wel voor om zondagochtend even te biken.

Hopelijk lees je dit nog tussen alle (niet vleselijke) verhuisdozen door :D .

Rooks

PS Naar welk kasteel dient de 100m3 te worden verhuisd; heb jullie hier 4 dagen voor nodig?? Of vervoeren jullie ieder (verhuis)doos apart?? :roll:

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2008 21:07

..

Plaats reactie