Biken 17 september 2008

Plaats reactie
Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Biken 17 september 2008

Bericht door Rasmussen » 16-09-2008 21:17

Vandaag een aanzienlijk deel van de route Anloo met het gebakje van Plop verkend :D . De paden zijn op het stoffige af zo droog. Met het oog op zondag a.s. lijkt me wel even lekker als testje voor mijn knie of het ATB-en te doen is zonder dat de knie weer opspeelt. Om 20:15 is het echter zo donker dat zowel op de atb als de racer verlichting noodzakelijk is. Mijn voorstel is daarom om iets eerder te vertrekken vanaf de Houtlaan zo rond 18:00 uur om op de atb de route Anloo af te raffelen. Indien je over een lampje beschikt is het sowieso niet verkeerd deze te monteren.
Wellicht kan Prik ook van de partij zijn?
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 17-09-2008 08:18

18:00 Houtlaan moet wel lukken. Ik heb geen losse fietsverlichting maar wel ein gelbes Hesschen.

Rasmussen
Berichten: 620
Lid geworden op: 05-12-2007 10:25

Bericht door Rasmussen » 17-09-2008 21:05

Nou kerel dat hebben we toch niet gek gedaan: 57 km met een gemiddelde van 25,2 per uur. Jij zult waarschijnlijk 62 km op de klok hebben gezet. Ondanks een aanval van de "vallende ziekte" heb ik enorm genoten van ons tochtje. Knietje voelt nog steeds o.k. :D Even afwachten hoe het morgen gaat. Wanneer klachten uitblijven dan gaat deze jongen er zondag a.s. voor volgens het adagium van Ireen Wüst: "Gewoon knalluh" :lol:
Helemaal vergeten te zeggen: vandaag was de wielerkleding in de aanbieding bij de Aldi. Er waren alleen nog handschoenen waarvan ik een paar heb gekocht in maat 10. Dit was volgens mij de grootste maat en daar gaan jouw kolenschoppen vast niet in passen. Er lag nog een behoorlijk aantal maar wellicht heeft de Aldi in Smilde ze ook nog liggen. Voor € 4,95 ben je er niet aan bekocht. Voor dat geld zit er zelfs een membraan in. Moeten ze wel passen natuurlijk :wink:
A.K.A. Rainman

Power is nothing without control.

Bokito
Berichten: 527
Lid geworden op: 05-12-2007 10:08

Bericht door Bokito » 17-09-2008 21:29

Zeker niet slecht. Ik voel het nu ook wel in mijn pokkel; hele middag staan spitten en dan nog 62 km met toch een aardig gemiddelde moet ik zeggen. Vanavond maar een keer onder liggen zeg ik... :P
Nog bedankt voor het lenen van het :idea: . Ik neem em morgen weer mee. Zal ook es kijken naar wat verlichting want het kan ook een keer tegen zitten tijdens zo'n tochtje.
Die handschoenen van de Aldi zullen dan waarschijnlijk niet passen.
Mooi dat er een membraam in zit want zonder membraan in je handschoen begin je natuurlijk niets. Wat is dat ?
Loater.

Plaats reactie